prosinca 01, 2017




Već neko izgledno vrijeme mi je muž nekako sumnjiv. Često je odsutan, kasni sa posla, uvijek ima neke sastanke vikendom i slično.
Na početku sam to nekako i vjerovala i mislila da je stvarno tako, ali nakon nekog vremena sam počela da sumnjam. Kako je vrijeme prolazilo, sumnja je postajala sve veća i veća, jer njegovo ponašanje se nije ni malo promijenilo.
Jedno veče mu je ostao telefon u sobi dok je on izašao napolje. Nisam mogla izdržati, uzela sam telefon. Imala sam šta i vidjeti. U telefonu mog muža sve neke poruke sumljivog sadržaja, kako muva neku klinku. Riješim ja da to provjerim.
Danima sam izigravala tajnog agenta i na kraju se isplatilo, uhvatim ga na djelu. Otišla sam umjesto nje na ”ljubavni sastanak” i naravno gospodin ništa ne prizna.
Ali je meni dovoljno da znam kakav je…
Ali problem je što još uvijek ne znam šta cu. Šta da radim dalje. Otišla bih istog trena od njega, ali mi žao naše dvoje djece.
Zaista sam u velikoj dilemi, nemam pojma šta da radim.