siječnja 17, 2018





Imam 16 godina i sa Milosem sam vec u vezi 3 godine. Je*ala sam se vise puta ali ne zato sto ga volim vec iz moje ciste pohote.Mnogima sam pusila ali za sada me je samo Milos jeb*o.Cesto sam se u stanu,iako dobro izjeb*na toga dana,samozadovoljavala jer mi nikad nije bilo dosta.U dusi sam kurva to i priznajem. Pojebala bih se sa svakim samo da ima ku*ac. Milos uvek radi trecu smenu.Radi kao pekar u jednoj pekari. Tek je poceo pa mora da se dokaze. Dolazio je svako jutro kod mene i dobro me je*ao. Ali kakva je vajda kad je ja napalim pola sata posle dobre jeb*cine. Te veceri dosla sam na ideju da odem kod Milosa jer sam mislila da kao ima slobodan dan.Obukla sam letnju suknjicu i usku majcicu iako nisam imala velike sise. U gradu svi su se okretali za mnom.Bila sam zadovoljna jer sam znala da ce kuci drkati kur*eve misleci na mene. Stigla sam do Miloseve kuce i pozvonila. Otvorio je Boro. Milosev tata. Covek poodavno zasao u 40-desete. On vidno iznenadjen sto me vidi kaze Nina otkud ti ovde? Ja na to uzvratih Pa dosla kod Milosa,zar nema slobodan dan? Nema,budi sigurna u to, nego ajde ti sedi da popijes kafu,da ne bude da si dolazila za dzabe.Pristala sam iako ne pijema kafu. Sela sam za sto i primetila da Bora nije bas ravnoduran prema meni.Rasirila sam noge i on odlicno zapazi mokre gacice. Ustao je i uhvatio me za sise. Boro sta to radis? rekla sam. A ti kao ne volis ku*ac,kurvo a? Uhvatio me je za ruku i poveo u podrum.Da dobro ste culi,u podrum.Oduvek me je palio mazohizam.Kada smo silazili osecao se neprijatan miris i to me je samo vise uzbudjivalo. Seo me na neku staru stolicu i rekao-Zelis li ku*ac a Ninice i opalio mi samar.Rekla sam Da,da,da zelim.Opalio mi je dva samara za redom i izvadio ku*ac.Ja sam jedva cekala to da uradi i strpala ga usta.Povlacila sam kozicu gore-dole povremeno sam ga drkala rukom a…