siječnja 04, 2018



Imam ženu sa kojom sam trenutno u svadji jer sam heftao bivšu ženu, zbog toga se naljutila i ne pričamo več danima. Rekao sam da ću se smirit ako mi pruži drugu šansu ljutito je rekla da će razmisliti.
Čim sam izašao iz kuće sretnem ćerku od našeg komšije, zategla se u farmerke, obukla kožnu jadnu napalio sam se ko konj, kada me videla da gledam u nju odmah mi se javila ponudio sam joj prevoz do škole, naravno da je pristala na zgodnog muškarca kao što sam ja. U putu krenuli smo da flertujemo, prebacio sam ruku preko njenih nogu, pitao sam je da se nadjemo veceras ona mi rekla ne bi ti si ozenjen, stao sam kolima i krenuo da je lizem i grickam po vratu, polako sam isao na dole… uhvatila me za kosu i spusttila na njenom medjunozju, rekao sam joj večeras da me čeka kod hale u 22h, poželite mi sreću, mala je dobra heftara.