siječnja 03, 2018



Bila sam sa tim dečkom Lukom dvije godine. Došla je nova godina, rezervirali smo romantični hotel, cijeli put isplanirali da bude savršen i u svom tom planiranju mislila sam si sigurno će me zaprositi za novu godinu. Mislila sam to je to.
Otišli smo na to presavršeno putovanje i onako kako sam si zamislila cijela večer je bila savršena. Prekrasna večera, šampanjac ma sve. Kao iz bajke. Krenuli smo prema hotelskoj sobi i mislim si, gore me čeka prsten. Ja sam od večeras zaručena žena. Dođemo u sobu natoči mi šampanjac i kaže mi moram te nešto pitati. Ja sam bila gotova od sreće. Približi mi se i pita me ‘hoćemo li večeras probat a*alni se*s.’Pobljedila sam. Od onog silnog očekivanja o prstenu ovo je bio potpuni šok.

Odmah mi je prošlo kroz glavu možda ako mu i dam da me analno postoji mogućnost da me zaprosi. Nikad nisam probala još an*lni se*s, makar puno žena kaže da može biti zabavan, ali glavna poanta je bila ako dečku daš sve što te traži nećeš mu biti toliko zanimljiva. Svoju nevinost sam izgubila sa 22 godina i to sa dečkom sa faksa za kojeg sam se htjela udati. Na kraju me varao skim je god stigao. Imala sam puno propalih veza uglavnom jer sam davala previše pažnje dečkima kojima onda nisam bila zanimljiva. Ne znam da li da generaliziram te situacije, ali do sad moje iskustvo govori da dečki koji mogu dobiti sve od svojih cura postanu manje zanimljive. Kad sam upoznala Luku moram priznat da je on bio sasvim drugačiji od svih koje sam upoznala do sada. Radio je stvari koje do sada nitko nije. Mislim bio je puno pažljiviji i više se trudio, ali moram priznat da sam i ja drugačije igrala u toj vezi. Nisam bila toliko pristupačna. Malo bih glumila nezainteresiranost što je stvarno ponekad uspijevalo. On se javljao, vodio me na romantične večere, putovanja, ljetovanja ma sve je bilo kako treba jedna veza funkcionirati. I vratimo se na početak, u tom cijelom ludilu kako ću se zaručiti te večeri odlučim mu dati an*lno. Skine mi gaćice stavi lubrikant i osjećam da je ušao. Brzo je završio i pokupio se u kupaonu. Pitala sam ga da li mu se sviđalo, a on se samo derao da ‘ako je sviđanje čiščenje dreka sa pim*eka, onda je.’To je bio kraj, nije se više javljao nije bilo zaručničkog prstena sve je nestalo. Jedan an**ni s**s i sve ode. Bila sam u komi i nisam znala kuda sa sobom tih 4 mjeseca. Strašno mi je bilo teško.Nakon četiri mjeseca kome dala sam otkaz i sa ušteđevinom otišla na Thailand. Prošla sam tamo sve i svešta, prekrasna zelja, prekrasne, plaže , hrana i ljudi. Promjenila sam cijeli način življenja. Nisam bila više toliki kontrol freak, nisam više brinula tko će što misliti o meni, bila sam zaista druga osoba što se tiče odnosa sa ljudima. Cijela čarolija tog putovanja na Thailand je da sam tamo upoznala dečka koji je inače Austrijanac i kliknuli smo si na prvu. On se preselio u Hrvatsku, a ja sam dobila zaručnički prsten.