veljače 19, 2018



Ona ima 25 godina jako vitka i jako vesela osoba. Kao i svaki muskarac mastao sam kako bi bilo raditi one stvari sa svojom svastikom. Bili smo kod nje, zena i ja, i poceli se spremati sa izlazak u grad. Zena i ona se vrtele polugole po sobu trazuci pantalone haljine itd. Sjedio sam za kuhinjskim stolom i pravio se da nista ne vidim ali svastiku nisam mogao a da je ne pogledam. Kako sam preko oka gledao primjetila je da je gledam velikim ocima na to se nasmijala i rekla mi : A zete ti vec spreman? Odgovorio sam joj malo stidljivim glasom : Da moja svastiko cekam vas. posle toga je otegla malo njeno spremanje i oblacila se nedaleko od mene, mozda u nadi da ne skidam pogleda s nje. Moja zena je bila u drugoj sobi i imala svojih problema oko oblacenja. Kako sam je gledao njeno malo du**nce je djelovalo na mene kao hipnoza, nisam mogao oci s kinuti, ona je to sve vidjela i rekao sam sebi svastiko : Kakva god ti je reakcija ne skidam d**e s tebe. Zena je dosla i rekla mi :Moram do prodavnice da uzmem nesto nemoj se ljutiti. Na to sam odg : Naravno ljubavi ne zurim ja nigdje. A dobro svi znamo kako muskarci lude dok se zene spremaju. Ostali smo moja svastika i ja. Sta da radim i kako ??? 1000 PItanja. Zelim da je je**m ali ne zelim da me izda zeni. U tome sam je pitao: Jesu li mi lijepe ove pantalone za grada? A ona na to: Fino ti stoji ali ce ti biti mozda vruce.Ni sekundu nisam cekao kad mi je to rekla i odmah se skinuo. A ona .Pa zete imas sobu ili wc za to haha. Rekao sam joj : Kad vas 2 mozete mogu i ja.Ona odg : Da ti je zena tu nebi tako uradio. Rekoh: Mozda bi ali bi se zena i ja malo zadrzali. Malo se nasalio, A ona: Jel to hoces da se mi zadrzimo??Samo da zna koliko sam vremena cekao ovaj trenutak. Ukoliko je to rekla ku*** moj se nadigao za sekundu i ona kaze :Opa zete preko bokserice izgleda ti on veoma lijep. :Svastiko ovo cu sad da uradim i pazi sta ces odgovoriti. Oka s moga ku*** nije skidala i onako sjeduci posmatrala i ustala ide prema meni. Kako je ustala bila je u utegnutim pantalonama gdje joj gu** puca, stikla visoka kao da macka ide prema meni. Hvata me za k**** i kaze : Zete ovakav ku*** moram uhvatiti da osjetim koliko je tvrd. Hvataj svastiko ali pazi se da nas tvoja sestra ne vidi. :Ako ces biti brz i staviti mi ga gdje ja zelim onda nece: Ljudi to je nesto nevjerovatno kad vam ta svastika to kaze. Pocela je da ga mazi i da pada na koljena, ima prelijepa usta i prelijep osmijeh. I prije nego ga stavi usta nasmije se i kaze: KOnacno da si ucinio prvi korak. I pocela je MOJA SVASTIKA DA MI GA PU**. Nabijao sam joj uhvatila me za bokove i pomagala mi. Rekla je: Sad je red da uradis gdje ja hocu. Skinula je pantalone a ispod njih bijele tange nove i kaze :Cula sam da vollis bijeli ves. Preko ramena vidio se njen prelijep osmijeh i rekla mi : Zete stavljaj mi ga u pi** dok ti zena nije dosla. LJUDI JA JE** SVOJU SVAJU. Otisao sam u wc da ooperem ku*** od spe*** i. Malo posije toga dosla je zena sva sretna jer je nasla nesto u prodavnici sto joj se svidjelo i davao joj komplimente kako je lijepa kad je nasmijana itd. Otisli smo u grad nas 3 smijali se, salili i setali svu noc. I zelim da dodam AKO JE ZENA IMENICA ONDA JE SVASTIKA ZAMJENICA