veljače 01, 2018



Njena mlađa sestra ima 18 godina, zadnji je srednje i skoro svaki dan dolazi u naš stan drkati nešto. često ostanem satima sam s njom, ona u jednoj sobi ja u drugoj. uvijek mi je bila napeta, ali zadnjih par godina kako je počela bujati me totalno izluđuje. moja cura ima cice kao dinje, ali isuse sveti, mlađa ima bar dvostruko veće. i nikad, ali baš nikad ne nosi grudnjak. kad se počnu onako klatarati ispod majice, izgubim rauzm…
i što je najbolje, zadnjih par mjeseci počela je blago flertovati sa mnom. izmijenjujemo čudne poglede, seksualne šale, nedavno me i uhvatila i polugolog kad sam se išao tuširati uz komentar: ‘Olala! Bilo bi zanimljivo vidit!’. pitao je hoće se sa mnom tuširat, al okrenula je sve na šalu pa se nije desilo ništa.
jedan dan sam odlučio – to je to, nemam što izgubit, zašlatat ću je naglo i nabrzaka, stidljiva je pa vjerojatno ionako nikome neće reći. dogodilo se dok smo nešto pričai u spavaćoj sobi. ja sam ležao na krevetu umoran ko pas nakon posla, ona na stolcu pored. kažem joj, ajde odi lezi u krevet tu, odmori se malo, ionako ti sestre nema doma.
legne kraj mene, malo ju je sram i kaže da se osjeća awkward, ali opustim je s par šala i brzo se počne osjećati ugodno i opušteno. nakon par minuta kaže da će malo odspavati, ja joj kažem i ja ću, ali ovaj jastuk mi je pomalo neudoban – i fino se prebacim na njene ogromne grudi, a rukom joj obgrlim prostačko bedro.
mala je to očito htjela, jer se u tipično ženskastom fazonu samo smijuljila, kao malo joj je neugodno, nije to s nikim nikad prije radila (moš mislit!), a ima i dečka koji joj se sviđa… ‘baš me zanima kako bi to bilo raditi s njim’, ispali, a ja joj počnem dlanom mijesiti sise i kulerski nabacim: ‘pa samo ti zamišljaj, nema beda!’
srce mi lupa sto na sat, maštao sam o ovom jebene mjesece i mjesece – i konačno se desilo! ona osjeti da sam sav nabrijan i kaže, jao, pa meni je to više prijateljsko pružanje topline, možda ne bismo trebali to raditi ako je za tebe nešto više… i u tom trenu joj se naglo unesem u facu i ubacim joj jezik u usta… mala je bila u totalnom šoku, ali nije mogla odbiti!
malo smo se dirali i ljubakali, a onda je naglo presjekla, ipak to ne bismo smjeli, nemam srca to raditi sestri, ali da nisi s njom u vezi, tko zna…
završilo je dosta nedefinirano, odonda to više nikada nismo spominjali, vjerojatno ju je totalno sram kad je shvatila što je napravila… dakako, dovoljno ju je sram da šuti o tome kao zalivena cijelu vječnost! i dalje me izluđuje kad se pojavi u stanu, pogotovo sad kad dolazi ljeto, pa svako malo nabacuje brutalne dekoltee i kratke hlačice… dizzzzsss! onda znam namjerno prošetati sobom bez majice ili u uskim trapericama bez gaća, i vidim da pohotno škica i najradije bi me povalila na pola tepiha…
ali eto, izgleda da je jebena sestrinska ljubav ipak jača…
osjećam li se krivo zbog svega? nimalo. zapravo, imam još jednu veliku tajnu, a ona je vezana uz curinu stariju sestru. zaljubljen sam u nju od prvog dana kad sam je vidio, ali je se bojim pa joj se nikada ne bih ni usudio priči. znam, pičkica sam. ali uvijek mi ostaje da maštam o nedostižnim sestrama dok spavam s curom…zapravo, to je postao jedini način na koji u zadnje vrijeme mogu svršiti…