veljače 14, 2018
1



Završavao sam sa poslom i došao sam kući.
– Bio sam umoran ali sam znao da me supruga čeka.
Ali ovaj put me malo iznenadila.
– ” Prvo je*anje, a tek onda sa mojom sestrom ideš na Karibe. ”
– Uf! Mislio sam da je poludila, ali nije. Bila je ozbiljna.
Samo sam ju morao dobro izje*ati, tako da ne poželi nekoga drugoga.
– ” Znaš ljubavi da je moja sestra jako zahtjevna,
i da zbog toga nema ni dečka ni muža.
Zato ćeš morati dati sve od sebe, da mi ne dođe doma i kaže:
– ” Seko, kakvoga si to muža dala meni?
Jednostavno jadan više nije mogao da me je*e.
Užasno. U redu srćeko moje? ”
– Da da. Naravno da je. A zašto ne bi bilo?
Ali se htjela uvjeriti da ću i njenu sestru usrećiti.
– ” Moraš me sad odmah početi je*ati, jer sam se jako napalila.
Jako!!!!
Kreni!!! Inače ću se ohladiti, i morati ćeš se trošiti u mojoj sestri, a to ti neću dozvoliti, budi uvjeren u to. ”
– Primio sam ju i odnio u našu spavaču sobu.
Sve sam skinuo sa nje, i počeo joj lizati pi*ku, koja je već bila jako vlažna.
– Trzala se, tresla se kao grančica na vodi.
– U toj silnoj ekstazi koju sam joj pružio jezikom,
jednostavno mi je svr*ila na ustima, uz veliki vrisak zadovoljstva.
– I došao je taj dan. Odlazak sa ženinom sestrom na Karibe.
Već me u avionu htjela poje*ati ali se malo suzdržala.
A zove se Anja.
– ” A šta kažeš da odemo u WC, i to obavimo na brzinu?
Znaš, htjela bih osjetiti tvoju ku*činu duboko u svojoj pi*ki
i gu*i, i naravno u ustima.
Da li si za ili ćeš čekati hotel i hotelsku sobu? ”
– Da jesam, ali ću čekati da dođemo u hotel i hotelsku sobu.
Sletjeli smo u zračnu luku i otišli do hotela.
Kada smo ušli u hotel, otišli smo do sobe.
– Skinula je sve sa sebe. Ima stvarno božanstveno tijelo, i lijepo obrijanu pi*ku. Onda sam i ja sve skinuo sa sebe.
– ” Imaš jako veliki ku*ac. Moram ga po*ušiti. Sad a ne poslije.
Moram ga osjetiti u sebi, u pi*ki i gu*i.
Odmah sad. Ne mogu čekat poslje. ”
– Naravno, odmah sam joj udovoljio želji. Počeo sam lizati tu prekrasno obrijanu pi*ku, koja je bila potpuno mokra.
– Ku*ac je ušao u pi*ku bez ikakvog otpora, samo je ušao.
Počeo sam lagano, i po malo sam ubrzavao ritam.
Kako sam sve više ubrzavao, tako je ona svršila u velikom grču koji je prouzročio da i ja sv*šim, ali sam se ipak nekako suzdržao.
– ” Moraš sv*šiti u mene. Jednostavno moraš. Samo jače je*i.
Nemaš se čega bojati. Samo me je*i onako kako je*eš svoju ženu
i sve če biti u redu. ”
– Ubrzao sam ritam. U takvom brzom ritmu, i energičnoj je*ačini,
svr*io sam duboko u nju. Obilno.
– Legnuo sam na leđa da me može zajašiti. A stvarno savršno jaše.
– ” Eeeeeeee to sam čekala. Da si legneš, pa da te ja zajašim. ”
– Samo što je to njezino jahanje bilo sa puno strasti i
požude. Jednostavno je to htjela. A to je i dobila.
– Morao sam ju nagu*iti. Stavio sam ku*činu u gu*u.
Aaaa. Ima jako usku gu*u. Ali je ipak ušao.
Nabijao sam i doslovno bušio tu njezinu gu*u.
– ” Aaaaaaaaa. Tooooooooooo sam čekala.
Daaaaaaaaaaaaaaaa! Jeeeeeeeeeeeeeeee. Jeeeeeeeeeeeeeeeee!
Saaaammmmmoooooooo jaaaaaaačččeeeeeeeeeeee. ”
– Izvadio sam ku*ac iz gu*e. Nabio sam ga u pi*ku silovito.
Jauknula je od boli.
– ” Eeeeeeeeejjjj! To ipak nisam očekivla.
Malo više nježnosti molim. ”
-Tvoja se sestra ne žali na ovakavu je*ačinu. Nemoj ni ti.
Znam da voliš divlje. Samo ti ostvarujem želje.
– A i morao sam ju izje*ati. Pa ipak je to bila njena največa želja.
Da se je*e sa sestrinim mužem. To je i dobila.
Zadovoljna ona ili ne, dobila je svoju porciju je*ačine.
– “Još mi nitko do sada nije tako razvalio gu*u i pi*ku.
Ti si prvi koji mi je to napravio. Stvarno si divlji. ”
” Je*i me još i još i još. To trebam. baš to.
Ti si stvoren za mene. Samo me je*i. ”
– Je*ao sam ju u pi*ku s gu*a,
toliko jako da sam ju cijelo zalio sa vrelom spe*mom.
Jednostavno je spe*ma samo izašla.
– Ali je to njoj pasalo.
Svu spe*mu je polizala sa sebe, a još mi je i ku*ac iscjedila do kraja.
Nije znala više stati. Pu*ila ga je pohotno i s prepuno strasti.
– Otišli smo pod tuš da se isperemo od znoja i spe*me.
– A još je i u kupaonici dobila. Nabijao sam ju na svoju
nabreklu ku*činu tako dugo dok nismo zajedno sv*šili.