listopada 23, 2017



Iako sam u braku ne prestajem da se štedim, kako sa mužem tako sa jednim obdarenim momkom. Oduvek sam znala da odvojim emocije od sek*a, iako sam žensko. Imam tog jednog s kojim se oseća životinjska privlačnost, spavali smo nekoliko puta,i još ćemo. Se*s je odličan, nikad bolji nisam imala, ispunjavamo jedno drugom apsolutno svaku fantaziju. On me ne zanima za nešto više od se*sa, uopšte mi se ne sviđa kao osoba, ali zato se*s da mi traži kad god i gde god, dobio bi ga, na sve pristajem. S druge strane, s dva momka koja sam jako volela me nisu ni 30% sek*ualno zadovoljavali, kao ovaj prema kome nemam nikakve dublje emocije. Počinjem da verujem da su ljudi uglavnom sek*ualno slobodniji sa onima prema kojima ne gaje neku zaljubljenost i slično, i da ih je manje sramota da predlože neku fantaziju osobi koju gledaju isključivo kao osobu za se*s.