listopada 01, 2017

Željna sam se*sa, prošlo ljeto, spakujem se i odem u Crnu Goru na odmor. Smestim se u jednom hotelu, prilično lep i ugodan hotel. Bilo je prilično lepih i zgodnih momaka koji su tamo bili smešteni, ali i osoblja. Smestila sam se u sobu, bila je komforna, imala je svoje kupatilo, veliki krevet, sve ful.. U sobi pored mene je bio jedan momak, negde oko 23 godine. Sa druge strane moje sobe, bio je smešten momak oko 28 godina. Oboje su bili lepi i zgodni. Prvog dana, kada sam stigla, nisam htela ići nigde, raspakivala sam se, istuširala i htela odmoriti od puta. Sišla sam dole do kafića, naručila kafu i upitala momka koji radi da li mi može doneti do sobe. Rekao je da može, ja sam se vratila u sobu i htela odgledati jedan po***ć i malo iz***ati macu, da se opustim. Pustila sam por*ić i počela gledati. Jako sam se na*alila. Na vratima kuca neko, otvaram, došao momak koji je bio gost u kafiću, a smešten je pored moje sobe da mi donese kafu pošto je konobar zauzet pa se on ponudio, kažem mu da uđe samo da uzmem novac da mu platim. Tražim novčanik, plaćam, on dečko lep, zgodan.. Pitam ga da li je zauzet trenutno, kaže da nije, hteo je se sad da ode do sobe da se presvuče i gotov je. Upitam ga da li mi može učiniti uslugu i kad se presvuče da dođe do moje sobe. Zbunjeno me je gledao, ali je pristao. Nisam mogla izdržati, ipak sam došla da se zabavim. Ode on do sobe, ja se brzo svučem, stavim parfem najlepši koji sam imala.. Kuca on ponovo, otvaram, povučem ga da brzo uđe, zatvorim i zaključam vrata. Rekla sam mu da želim da me izje*e, želim k**ac osetiti. Inače, jako se volim je***i i to ako imam vremena, radim po ceo dan, da li sa drugom, da li platim nekog momka, devojku.. Verovatno sam zavisna od s**sa. Pitam ga kako se zove, kaže Mario, upoznamo se i ja ga počnem ljubiti, prislonila sam se skroz uz njega i osetila sam kako mu se diže.