rujna 19, 2017


Nažalost, veliki broj brakova završi razvodom, a posebno su neprijatni oni koji se završe zbog nečije preljube.
Ispovest jedne žene koja je varala svog muža, i to sa njegovim najboljim prijateljem je dokaz koliko stvari mogu da se pogoršaju ukoliko zanemarimo i prestanemo da obraćamo pažnju na svog partnera i šta on radi.
- Kao i uvek, nalazili smo se u jeftinim motelima, kako bi bili sigurni da nas niko neće prepoznati. Krevet, kada, ormar, noćni stočić, tepih, sve i svuda sam želela da probam sa njim. Ne znam ni ja tačno kada se sve to otelo kontroli, ali nismo mogli da prestanemo.
Seks u kadi
Foto: Profimedia
Ni 15. jul se nije mnogo razlikovao. Ispratila sam muža na posao, a ja sam otišla u motel da se nađem sa njegovim najboljim prijateljem. Viđali smo se već 6 meseci, ali strast nije prestajala. To nas je i vuklo. Da li zbog toga što je bila zabranjena ljubav i bila pogrešna, ne znam. Znala sam šta bi ljudi mislili o meni da saznaju, ali dok mi je nasilno skidao tange, povlačio haljinu na gore i na krevetu pritiskao svojim telom moje, nekako sam se zbog tog osećaja "prljavosti" još više napaljivala.
Satima smo imali divlji seks, a onda mi je telefon zazvonio. Pogledala sam i bio je moj muž. Ništa nije moglo da me pripremi za ono što ću čuti.
Moj ljubavnik je ležao i slušao samo moju stranu razgovora, koja je išla: "Ćao! Baš mi je drago što si nazvao... Stvarno? To je divno.... Baš sam srećna što se tako lepo provodiš..... Može, to zvuči odlično! Volim i ja tebe. Ćao"
Bila sam slomljena. Najbolji prijatelj mog muža me je upitao šta je bilo, na šta sam mu odgovorila da mi je suprug upravo rekao kako uživa na pecanju sa njim.