rujna 28, 2017
Sin od moje sestre je ušao u ONE GODINE i u zadnje vrijeme stalno dolazi kod mene sa nekim izgovorima, udvara mi se, jednostavno pokušava da mi da do znanja da me želi. Ono imam 45 godina i na prvu mi je jasno šta želi, ali ne reagujem i puštam ga da luduje. Mislila sam proćiće ga, čak sam mu par puta pokazala bradavicu, jednom i golo međunožje, ono kao slučajno kako bih “nahranila” njegovu maštu i nekako mu uljepšala te “lude” godine, ali prije par dana je prevazišao svaku mjeru. Bio je kod mene, gledali tv, sve po običaju, a onda u jednom trenutku iznenada sam osjetila neku slabost, bila sam svjesna, ali toliko slaba da se nisam mogla pomjeriti. Tada se on navalio na mene, raspremio me i počeo da bali po meni. Shvatila sam da mi je nešto podmetnuo u sok i prosto sam bila bespomoćna. “Igrao” sa mnom prilično dugo, spremio se i otišao. Kasnije kada sam došla sebi krenula sam da ga kažem mojoj sestri, ali nekako kada sam razmislila, šta ću ja od toga dobiti? Ništa, a on će sa svojih 16 godina biti obilježen za života. Ono ništa mi ne fali i nije mi uradio ništa što već nisam radila, a realno možda sam na kraju i kriva za sve jer nisam u korijenu to njegovo ponašanje sasjekla. Jedino što me brine odakle mu i kakve su hemikalije koje mi je podmetnuo, bojim se da neće krenuti krivim putem. Evo od tada pokušavam da ostanem nasamo sa njim, ali me vješto izbjegava, boji se.