rujna 28, 2017



Izgubio sam nevinost sa maminom drugaricom. Meni bilo 19 a njoj 39. Bilo je samo taj jedan put. Ja mlad a ona iskusna iako je tad bila kako kažu stara cura, nije bila udata. Moja mama se zalila kako imam 19 godina jos uvek nisam poljubio devojku, i njena drugarica iz sazaljenja dodala me na fb, rekla mi da dodjem u njen stan da joj pomognem da izbaci staru ves masinu a da nikome ne pricam da cu doci kod nje. Tad se desilo da sam je zatekao u spavacici, odmah je rekla da zatvorim oci i sednem na krevet… Niko za ovo ne zna čak ni moji najbolji drugovi. Čuvam to, i samo se srećno najsmješim kad se setim toga.
Sa 15 godina sam “skinuo” nevinost i to sa prvom komšinicom, prijateljicom moje babe, da babe, koja je tada imala 58 godina. Nije mi bilo bitno što je toliko starija, a iskreno nije ni tako loše izgledala ili mi je toliko bilo bitno da u bilo šta guram, da nisam ni obraćao pažnju. Par godina sam redovno, kada god mi se digne, da tako kažem krišom išao kod nje i punio je. Ali da sam znao koliko će me to koštati vjerujte da bih radije bio djevac do 30-e godine. Naime danas imam 23 godine, u ozbiljnoj sam vezi, treba da se uskoro ženim, ali i dalje imam odnose sa babom. Više to nije to, počela je da neugodno miriše, da ne kažem smrdi, suva je kao barut i glupo će da zvuči ali mi se sada jednostavno gadi, stomak, salo, ma grozota. Međutim ucjenjuje me i prijeti da će cijelom naselju ispričati da smo u vezi već skoro 7 godina. To bi za mene bio udarac nakon kojeg se nikada ne bih mogao oporaviti. Bio bih cijeli život obilježen. Pored svega toga muči me i to što moju vjerenicu, buduću suprugu varam i to sa babom od 66 godina.
Dok mi je to pričala on je već bio sa nama u krevetu i… šta dalje napišem, imala sam “trojku” sa tetkom i njenim ljubavnikom koji je skoro 20 godina starjii od mene, sada kada mi se glava ohladila počinjem da se gadim sama sebi. Mnogo toga ne mogu da shvatim… već sam se 5 puta tušitala i idalje se osjećam prljavo, osjećam njihove dodire na sebi