rujna 27, 2017



Britanski milioner Marco Robinson poklanja potpuno namešten trosoban stan vredan više stotina hiljada evra. Kako kaže, stan nije pod hipotekom, a Marco će novom vlasniku isplatiti i novac za porez na nekretninu.
Sretnog dobitnika odabrat će u dokumentarnoj emisiji na televiziji Channel 4, piše Index. Stan se nalazi u Prestonu, malom gradu u blizini Manchestera.
Marco je u detinjstvu bio siromašan, a on i majka nekad su spavali na klupama u parku. Njegova sreća se okrenula pa danas posjeduje više od 150 nekretnina.
“Bilo mi je teško u životu, no uspio sam i zaradio mnogo novca. Investirao sam u nekretnine i uvijek kupovao one na najboljim mjestima. Sad želim nešto i pokloniti”, rekao je, dodavši da se javilo mnogo kandidata.
“Kad je meni trebala pomoć, dobio sam je od ljudi od kojih to nisam očekivao. Sad ja želim dati nekome nešto”, dodao je.
Među njima su beskućnici, vlasnici trgovina i mnogi drugi, a ovaj otac dvoje djece sa svakim je popričao kako bi doznao više o situaciji u gradu.
“Stan želim pokloniti nekome ko se trudi, no u problemima je. Ne želim ga dati nekome ko samo želi iskoristiti moju dobrotu”, rekao je, dodavši da se nada da će ovim potezom potaknuti druge bogataše na nešto slično.
U sadržaju ispod pogledajte snimak u kojem Marco govori koji su to uslovi koje trebate ispuniti da bi se prijavili i dobili trosoban stan blizu Manchestera.
Izvor: neverovatno.net