rujna 16, 2017


Bila sam na letovanju u Crnoj Gori, sa drugaricom, a u susednoj sobi našeg hotela bila su dva zgodna momka. Nekoliko dana smo se sretali, ali nismo imali nikakav kontakt.
Tog dana, na plaži, jedan od njih, onaj zgodniji, smeđi, sedeo je na pesku i čitao knjigu. Ja sam ležala malo bliže moru, na stomaku, lica okrenutog ka njemu. U jednom trenutku on se promeškoljio, i protresao svoj kupaći šorts, kao da mu je bilo neudobno, a penis mu je slučajno provirio ispod nogavice. Sasvim slučajno sam ulovila taj momenat. I mislila sam da on nije primetio da je ostao da mu viri.
Moja pozicija je bila idealna - krišom sam svaki čas bacala pogled ka zgodnom komšiji i njegovom polnom organu. Pošto se ponovo promeškoljio, i nalatio na drugu stranu, pogled je postao još bolji, a ona stvar je još više ispala. Nisam mogla da verujem šta vidim. Stidila sam se same sebe, ali sam i dalje bacala pogled tamo. On je listao nekakav strip i imao je crne naočari za sunce, pa sam bila uverena da ništa ne primećuje. Ali penis kao da mu je postajao malo veći iz minuta u minut.
pica na plaži
Foto: Profimedia
Onda je najzad spustio naočari, i pogledao me direktno u oči. Neviđeno sam se posramila shvativši da me je sve vreme gledao! Na ručku u hotelu smo očijukali - nisam mogla da odolim, ali predveče je nastupilo veliko finale uvertire u sjajan seks, koji će uslediti.
Budući da su nam sobe bile jedna do druge, oni su mogli da gledaju na našu terasu, kao i mi na njihovu. Dok smo sedele na terasi, odmarajući se, on je najednom izašao iz sobe potpuno go. Ubeđena sam da je to namerno uradio - i ponovo je ulovio moj pogled!
Ali ono što mi je rekao uveče, oči u oči, istovremeno me je neviđeno iznenadilo i uzbudilo - odmah sam znala da ćemo spavati zajedno!